Kordag på Vejlskovgård

Et par stykker bed i lagnerne og lagde sig med influenza, et par andre var forhindret af andre gode grunde, men et godt korhold mødte op hos Christina lørdag formiddag og arbejdede flittigt med at indstudere juleprogrammet hele dagen, kun afbrudt af en overdådig frokost (se siden med opskrifter). Så mens efterårssolen skinnede mellem gyldne blade sang vi “Jul, jul, strålande jul” og “In the bleak Midwinter”…. og vi nød det!

Skriv et svar